O slanju
1. Poslat ćemo iterms brzo nakon potvrde plaćanja sustavom Obrt-zandz.com.hr. 2. Molimo vas, pobrinite se da je vaša adresa nalog ispravan, navedite svoj broj telefona i poštanski broj. 3. Vrijeme isporuke usluga pružena od strane prijevoznika.Blagdanom ili vikendom su moguća kašnjenja. 4. Carine su izvan naše kontrole, ne možemo jamčiti nedostatak poreznih prihoda i neće biti nikakvih poreznih prihoda.Dakle, mi ćemo potrošiti što manje novaca za kutiju radi lakšeg carinjenja. 5. Ako imate bilo kakvih pitanja, molimo vas da besplatno javite mi.Hvala na suradnji.
Usluge nakon prodaje
1. Ako imate bilo kakvih pitanja, molimo kontaktirajte nas prije nego što ostavite pozitivne/neutralne savjet.Mi ćemo učiniti sve što je moguće kako bi riješio problem, sve dok ne budete zadovoljni.Hvala. 2. Ako ste zadovoljni s našim proizvodima, molimo vas da ostavite pozitivnu ocjenu 5 zvjezdica ili komentare o proizvodima. 3. Mi ćemo biti vrlo zahvalni ukoliko ostavite komentar "kupac pokazuje fotografije, pokažite nam screenshot opoziva)
9: Gdje se može pratiti moju parcelu?
Možete pratiti svoje pošiljke na adresi www.17track.net/en koristeći broj za praćenje koji pružamo.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena s *